Sedanurcan benşm oğlumda olmuştu vücudunun bi kaç yerinde doktor sürekli nemlendirmemi söylemişti krem de vermişti iyileşmesi için ama bidaha da çıkmadı hergün nemlendiriyodum önceden artık sadece duştan sonra yapıyorum bidahada olmadı kafana takma ciddi bişey değildir nemlendirmeyi unutma