tani Instagramda popüler olan bi kadın doğum doktorunun postunda görmüştüm yumurtlamanın ilk günleri döllenme gerçekleşirse erkek, son günlerine doğru döllenme gerçekleşirse kız oluyormuş diye. Bilimsel dayanağında ise Y kromozomunun daha hızlı hareket ettiği X kromozomunun biraz ağır/yavaş kaldığı yönündeydi. Tabii makale değildi bu bi hekimin paylaşmış olduğu bi yazıydı doğruluğu ne kadardır bilemem ama sizlerle paylaşmak istedim ☺️