Herkese merhaba ben 5 Ocak da 26+2 günlük doğum yaptım bebeğim küvezde şuan, elimde birçok oksapar iğne kaldı gerçekten ama gerçekten ihtiyacı olan birine göndermek istiyorum birilerine şifa olsun malum rapor şartı getirdiler ve ilaç çok pahalı birilerine yardımcı olmak isterim🤲🏻