Kızlar kasıklarımda 2 gündür çok ağrı var ama sanki böyle gaz sancısı gibi sabah sol kasığımda yuvarlak şişlik vardı top gibi ileri haftalarda bebek toplanır ya öyle bi şişlik ama gaz şişliği gibiydi anlayamadım sürekli hastaneyede gitmek istemiyorum normal mi bu haftalarda