Melikeckr Kızlar selam, 30 haftalık oldum tansiyonum çok yükseliyor doktor 35 e kdr aksi bir durum olmazsa alırız dedi. Bebek sağlıklı olurmu sizce daha alışverişe başlamamıştım yaşayan varmı