prilam dr kullandım 19. haftama kadar hatta son haftalar bulandıkça içiyordum diyebilirim. doktorumun tavsiyesini yazayım size, sabah bulantınız varsa eğer gece yatmadan önce için hem uykunuzu güzel alırsınız hemde sabah bulantısı yaşamazsınız. ben bu sayede atlattım, psikolojik olarakta bulanacak endişesiyle hareket etmeyin gün boyu aklınızdan çıkarın çünkü gebelikte bulantının %80 i psikolojik sebeple oluşuyor☺️