Merhabalar kizlar,
19+2 oldum gecen cuma gunu korona yakalandim 2 gün agir geçirdim ama sonra geçti çok sükkur dün gece yine semptomlarim basladi doktor normal dedi korona yendim ama devam ediyor etkisi dedi uzun bir kovid..
Arada atesim var parol iciyorum,bogazim çok kotu agrior ama en kötusu asiri çok öksürügum var yillar once astim hastasiydim zaten ama yendim onu.
Kendime çay yapiyorum bal limon zencefil veya nane bal limon ama geçmiyor 1 saat iyim sonra devam ediyor..
Bebegime zarar gelir diye agliyorum resmen kendimi tutuyorum ama çok kötu öksürügum var..
Tavsiyelerinizi bekliyorum lütfen 😞😵💫
Tesekkür ederim