ZeyHus33 Kızlar 14 hafta 5 gunluguz sağ totomun üstü açıyor yürürken bu ne olablr çok acıyor yoruldm bugün ondanmi acaba
bbusraa-11 ZeyHus33 benim 3. Ayından sonra başladı o zamandan beri o kalça ağrısını çekiyorum ve şuan 36 haftalık olucam çok çok daha arttı özellikle iş yaptığımda yorulduğum zaman daha da kötü oluyor kimi zaman adım atamıyorum çok kötü bi ağrı. 🥹😔
Kevserergullll ZeyHus33 valla benimde iki hafta önce başladı annem çocuğun yeli diyor normal diyor artık her şeyi doktora sormaya yoruldum normaldir diye düşünüyorum 😂