Kızlar bugün istemsiz hamile olduğumu unuttum belim ağrıyorsunuz belimi kütlettim oturduğum yerden ama kime sorsam zararlı yapma dediler ödüm koptu nette bi doktor birine cevap vermiş bebeğe her hangi bisey olmaz demiş ama ben buraya sormak istedim sizce zararı olur mu kutleten var mı aranızda ?