Kızlar dün gece 3 kere kustum. İshalimde vardı ama yavaş yavaş gidiyor, doktora gittik parol dışında hiç bir şey vermedi. Karnım ve kasıklarım çok ağrıyor ve midem bulanıyor sürekli. Sürekli üşüyorum. 10+5 haftalık gebeyim. Sadece bir kere parol içtim bir şey de yiyemiyorum nasıl geçecek bilmiyorum. Bu arada normalde hiç kusmam, gebelikte de yalnızca bulantı olur benim. Çok halsizim :/ ne yapayım var mı benle aynı durumu yaşamış olan