Hamisbayan Flower0642 kullanmadım canım doktorlar söyledi fakat daha çok besinlerden aldım folik asiti ilaçlara karşı alerji gibi bişeyim var resmen çok şükür 22 deyim bebeğimin gelişimi gayet iyi demir ilacımı aksatmıyorum sadece 🩷
Haticeburak06 Flower0642 ilk 3 aya kadarr sonra demir omega 3 ve d vitamini kulllandım demir ilacımın içindede folik asit takviyesi var
cokbilmismom Flower0642 23. Haftadayım hala devam ediyorum vifolic, Vicium ve ferrum kullanıyorum suan
Papatya_x Flower0642 12 haftalığız gebeliğimi öğrendiğimden beri içiyorum doktorum normalde 12 haftaya kadar içildiğini söyledi benim kan değerlerim düşük birz o yüzden içmeye devam et dedi