FatmaBykkzmazErence Salı günü Doğum yaptım hemen taktım kapakları ama yine yara oldular size böyle etli etti mi
Ogretmen_17 FatmaBykkzmazErence ya çok da pahalı ben de alıp almamakta kararsızdım üzüldüm şu an inşallah iyileşirsiniz
Ebeoz Ben de dogumdan hemen sonra taktim yara olmadi hic. Emzirirken memenin tum koyu alanini vermeye dikkat ediyor musun? Bir de memeyi C seklinde Elle tutarak desteklemek gerekiyor. Insallah gecer en kisa surede. Araliksiz takmaya devam et bence
FatmaBykkzmazErence Ebeoz 3. Bebeğim bu diğerlerinde çok fena yara olmuştu göğüslerim cildim hassas. Bunda kaç para olursa olsun alıcam dedim. Ama yine yara oldular kahverengi kısmı tam veriyorum ağzına emme refleksi iyi. C şeklinide yapıyorum burnu açıkta kalsın diye.
GizemCengiz Benim 34. Haftada yara oldu göğüslerim. Dedim eyvah şimdiden böyleyse yandık. Neyse boşuna almadım o gümüş kapakları dedim takmaya başladım iki güne kendine geldi şimdi her gün bikaç saat takıyorum. Ben şimdiden etkisini görmeye başladım. Onu taktıktan sonra göğsümün ucundan bi uç daha düştü sanki kabuğu gidince bi dahada olmadı.
Ebeoz Sadece kapaklari taktim. Emzirmeden sonra tahris olup hafif sizlayan gogusler bir sonraki emzirme saatine pamuk gibi oluyordu.