Ben de ilk haftalarımda ağır bir grip geçirdim 10 günü geçmişti ama doktorum hiçbir şey yapmama izin vermedi.Mandalina ye dedi 😄
Önerebileceğim şeyler de bol bol C vitamini al suyu bol iç boğazını sürekli nemlendir bir de ballı süt iç
öksürüğe zeytinyağı ve pekmez iyi geliyor bir de dut kurusu demleme usulü yapıp ılık içersen oda öksürüğe iyi geliyor Rabbim şifa versin 🌺(Ama ateşini takip et çok yükselirse hastaneye git bence )