Meryemgrcy Kızlar selam 31+1 deyiz ve göğsümde beyazliklar vardi ben de acaba süt mü diye cok hafif alttan ve üstten bastırdım sıvı geldi. Bir sıkıntı olur mu 31. Hafta erken değil mi?
Deniz-Zeynep Meryemgrcy hamilelikte 8 ci haftadan itibaren göğüslerde süte benzer koyu bir sıvı salgılanır bu gayet normaldir ama bidaha uyarma yapmayın erken doğuma sebep olur bilginiz olsun bende hamileyim 14cü haftadan itibaren bendede olan bir durum Süt hormonları göğüsü doğuma hazırlıyor
dodu0207 Meryemgrcy bende de geliyordu ara ara gayet normal süt veya sıvı gelmesi ama sıkmamanız gerek
Ezgi0101 Meryemgrcy benim ilk gebeliğimde 16.haftada gelmişti doktorum baskı yapma göğsünü koru akmasın demişti 😌bu güzel bişey rahat olun yani çok normal 🫠
Tatar59 Meryemgrcy hiç erken değil 20li haftalarda başlıyor çoğu kişinin. Bazısının hiç olmuyor. Hepsi normal. Dokunma sen. Memeyi kendi haline bırak ☺️
mrv1903 5 aylık hamileyken geldi bende. Sıkmayın. Arkadaşım kadın doğum hemşiresi sıkıp sütünü getirme kendi kendine durur uğraşmazsan sütünün kalitesi gitmesin demişti.
Meryemgrcy Kızlar içimi rahatlattiniz sağ olun daha dokunmam zaten asla @Tatar59 @Ezgi0101 @dodu0207 @Deniz-Zeynep @mrv1903