Rabia112a Kızlar dün karnım ağrıyordu hafif acile gittim ultrason yoktu ama beta hCG 15000 çıktı normal dedi doktor sonra bugünde karnım geçti bacaklarım hamlamış gibi ağrıyor normal mi şükür kanama falan yok
1bebe1meow Rabia112a Ben normal olduğunu düşünüyorum bende 7+5 im çok ağrım oluyor belim kollarım bacaklarım bazen yataktan kalkmaya mecalim olmuyor şuan doktorlarım çok normal olduğunu hele ilk gebelikte daha çok normal olduğunu söyledi 3. Aydan sonra hafifleyecekmiş
Rabia112a 1bebe1meow kalp atışını duydunuz mu peki benim doktor ultrasonda kalp atışı gördü ama sesi duyamadık
Mervemevra Bende aynı şikayetle bugün acile gittim doktor bana da normal olduğunu söyledi. 9 haftalık oldu ilk defa ağrım olunca korkarak gitmiştim çok şükür Bi sıkıntı çıkmadı.
Ainour_chamit Kızlar peki vajinada batma oluyor Buda normal mi her zaman değil ara ara bugün ilk defa oldu daha öncesinde sadece kasıklarda ağrı oluyordu bugün bildiğin batma var🤷♀️
1bebe1meow Rabia112a bazen duyulmaya biliyor karın bölgenizde kilonuz yağınız varsa duymayı engelleyebiliyor 🤭
Mervemevra Rabia112a karın ve bacak ağrım vardı hamlama ağrısı gibi kan tahlili yaptırdım kanımda enfeksiyon çıktı az miktarda ondan kaynaklanabilir dedi bu haftalarda bu tarz ağrıların normal olabileceğini söyledi
Rabia112a 1bebe1meow yok 57 kiloyum ama cihaz eski dedi doktor bide bebek daha da küçük olabilirmiş sanırım 😃
1bebe1meow Rabia112a yaaa 😍 minik bebiş cihazda görüldüyse sorun yoktur içinizi rahat tutun tüm ritimler atış hızı her şey cihazda görünüyor cihaz eskitse ses sorunu olur özellikle devlet hastanelerinde bu çok yaygın korkmayın yani🌸💖