Meraba ben şuan 35+5 im 2 gün önce doktora gittim bebeğin kilosu için 2 kilo 250 gram dedi 1 hafta önce gittigimde 2 kilo 210 gram dedi bebek 40 grammi almış yani bı haftada 🥲doktora sordum haftasıyla uyumlu dedi ama bana kilosunun böyle alması saçma geldi 1 haftada sizce bilgisayardan ölçüldügü için bı yanlışlık olabilirmi ? Bu arada sigara kullanıyorum hayla malesef onunda etkisi olabilirmi