Zeynaskkk Spiralle hamile kaldım. Doktor düşük yapıyorsun dedi 12 gündür kanamam var yarın tekrar kan tahliline bakıcak. Yanlız spirali çıkartmadı. Spiral varken düşük yapılırmı?? Bilen varmı çok ağrım var şuan sanırım düşük başladı
edaozkyyy Zeynaskkk Canım benimde ablamın sprali varken çok fazla kanaması oluyordu doktora gittiğinde 6 haftalık hamile olduğunu öğrenmişti ve doktor spralini çıkarmıştı onun senin neden çıkarmadı?
Vaveylaa_2727 Zeynaskkk iki yıl önce spiralle gebe kalmışım ama spiralı alırsam bebeğe zarar verırız ya spiral kendı düşecek yada gebelıgı sonlandırıcaz dedı kanamam vardı hep lekem gelıyordu kuzum kalp atışını duyduk 8 haftalıkken sonra kalp atışı durdu ve kürtaj oldum spiral de kürtajla beraber cıkmıstı 😔😔😔😔hakkında hayırlısı olsun inşallah
Vaveylaa_2727 edaozkyyy bnm spiralim rahim kanalına düşmüş o yüzden gebe kalmışın demıstı doktor kanalda olunca alamam demıstı belkı arkadasınkı de ondan alamamıştır spirali
Zeynaskkk edaozkyyy benim 2 gün arayla kan tahliline bakıcak betaya ona göre karar vericek baktiğında ilk tahlile bişey düşük dedi sağlıklı gebelik değil bu dedi kanamam olduğu için 10 günü geçti çünkü. Spirale dokunamam kese gözükmez kürtajda yapamam dedi bana kendin düşük yapıyorsun dedi. Şuan tek korkum ağrım var ama spiral varken düşük olurmu parça falan hiç gelmiyor
Zeynaskkk Vaveylaa_2727 spiralli gebelik zaten iyi değilmiş kimse iiyi bişe demiyor😞😞 çok geçmiş olsun. Ben çok korkuyorum kürtajdan falan stres yaptım çok
edaozkyyy Vaveylaa_2727 Doğrudur canım onu bilemem benimde ablamın spralin tam önünde kese oluşmuştu doktor sprali çekerken her şeyi göz önünde bulundurdu ablamın kolu bacağı kopmuş olabilir dedi sprali çekerken çok şükür sağlıklı doğdu şimdi 3 yaşında
Vaveylaa_2727 Zeynaskkk yok korkma düşer bana narkoz verdıler almışlardı hıc bı acı hissetmemıstım ben ama senınkı nasıl olur bılemem kuzum kürtajda spiralı de bebegı de almışlardı kalbı durunca