Sol ayak ve sağ ayak diz üstü üç gündür ağrı çekiyorum hafif dayanılmayacak kadar değildi.Ama bu gün sabaha doğru ağrılar şiddetlendi acile gittik serum takıldı bir süre serum idare etti ama sonrası yine şiddetli ağrı tuvalete zor gidiyorum ve ağrı kası ğıma vuruyor yarın kontrollüm var doktora gidicem.15 haftalık hamileyim bu arada başına buna benzer durum gelen oldu mu nasıl sonuçlandı