Melek3675 ben normlade almak istemedim cok abartili yaliyo bazi yerler ama ani kalsim diye yaptirdim. Yaltirmadigima oisman olmak yerine yaltirdigima pisman olayim daha iyi dedim valla 😂
benim aldigim bu ama daha gelmedi siparişi verdim onay icin resim aticaklarini soylediler o kadar kapıda odeme oldgu icin 750 tl ydi canim ki takim halinde oldugu icin uygun geldi bana