Arenimoo merhaba ben de şu an 7+2 günlük hamileyim. 3-4 gündür sol kasığıma anlık ağrı giriyor bol su içiyorum idrarımda lökosit pozitif çıktı, ancak kültürde bakteri üremedi doktor antibiyotik vermedi acaba ona mı bağlı diye düşündüm ama çoğu kişide oluyor sanırım