Seymaaktass  odamız neredeyse bitti❤️ Oda hazırlama sürecimiz bittiği için sabrımıda kontrol edemiyorum biran önce buluşmak istiyor insan minicik ellerle❤️🥹
bbusraa-11 Seymaaktass ben çok erken başladım oda hazırlığına ilk zamanlarımda 36 haftalık olucam bu zamana kadar sürekli kızımın odasına girdim çıktım girdim çıktım 😂 Ve artık geçmiyor zaman. Heyecanla bekliyoruz bizzde 🤗🩷 sağlıkla gelsinler inşallah 🤲🏼
Seymaaktass Dy_55 30. Haftamızdayız. Henüz çok ağırlaşmadan erkenden bitsin istedim. Sırt ve kaburga ağrılarım ve ağırlık olarak ilerliyoruz çünkü. Rahatken kendi keyfine göre yapmak en güzeli.
bbusraa-11 Dy_55 ben Eylül de yapmaya başlamıştım o zamanlar 15 haftalıktan sonra falan sanırım yavaş yavaş almaya yapmya başladım kıyafetler vs anca yerleştirdim herşeyi
Seymaaktass Hilaall en güzelleri sizin olsun inşallah❤️ Mobilya hariç kapı süsünden duvar dekoruna kadar her şeyi el emeğim olsun istedim😇
Hilaall Seymaaktass emeğinize sağlık canım sağ salim kucağına alırsın hepsini kullanmak nasip olsun inşallah,🥰🥰🥰🥰
Dy_55 bbusraa-11 ben daha başlamadim annem çoğu şeyi alcani söylüyor yapmaya da başlamış bende alcamda acele etmim dedim ama bilemiom da 23 haftalim daha tabi bebej odası var oda daha yapılmadi eşim acele etme dio ben çok sabırsızim
bbusraa-11 Dy_55 ben sabırsızlıktan değil de indirimleri kovaladım hep park yatak aldım 2500 şimdi onlar oldu 6 7 bin, bebek arabasını 4 bine aldım şimdi oldu 10 15 bin. O yüzden ne kadar erken o ki iyi dedim 😂
Dy_55 bbusraa-11 evet fiyatları artio en iyisi dioz bez stoğu yapalım indirim olunca bende indirimlere bakiom uygun gördüklerimj kaydediom söyle havalar bir düzelsin mobilya içinde eşimle bir bakcaz