Herkese merhaba adetim 10 gün geçtiğinde idrar testi pozitif çıktı doktora gittiğimde ultrason la bişey göremedi kan testi yaptı 250 çıktı 2 gün sonra 450 çıktı ultrason da yine göremedi kese 6 haftalık olması gerekiyor fakat kese yok şüpheli dedi 26 ocakta yaptırdım 769 çıktı böyle bir şey yaşayan varmı ?