Kızlar doktorum medstardaydı orayada güveniyorm kuzenm de orda dopum yaptı bide baştan beri oraya gdiorum rahattım şimdi 28 haftalığım ve doktorum yaşam hastanesine geçicekmiş oraya gelmemizi istedi rahat ol herşy bende dedi ama yaşam hastanesnide doğumla ilgili hiç bi bilgim yok tanıdık giden de yok birz tedirginim giden var mı yda doktru için oraya devm edicek varmı 🤷🏻♀️🌸