nazlitopak normal de hiç böyle bi sıkıntı çekmedim ama son 2 haftadır inanılmaz şişim nolur bi öneri söyleyin muz yiyip duruyorum bişey olmuyo
User3460 nazlitopak Merhaba Aynı şeyi hamilelik sürecinde bende yaşadım doktorum sabahları aç karnına 1 bardak su iç peşine 2 adet kayısı ye demişti hem bebeğe çok faydalı hemde kabızlığınız hemen geçiyor. Hergün yapıyorum.
Bulutabioluyor nazlitopak kayısı bol ılık su . Aç karna ve yemekden sonra tok karna 1 yk zeytinyagı üstune limonlu su çözuyor .Limonlu maden suyuda icebilirisniz limonu asiriya gitmemek kaydiyla tuketebliyorsunuz
Bernush nazlitopak Doktorunuzla paylaşın, rahatlamanız için ilaç verebilir. Kuru incir ve kefir tavsiye ederim :) Muz da kabız yapar bilginiz olsun. Faydalı olduğu için günde 1 tane yiyorum.
Ceylanbjk Bende bı ara çok oldu şimdi yavaş yavaş geçiyor çok muz da yeme o da kabızlık yapar su içmek maden suyu daha iyi
nazlitopak Ceylanbjk daha 6+5 teym göbeğim 12-13 haftalık gibi şişti iyice tek önerilen muz ama yok yani umarım yakında geçee
Ceylanbjk nazlitopak 6 haftalıktan sonra benim de öyle oldu bahsedildiği kayısi maden suyu ve bol bol su içmek iyi geliyor ben günde 1 tane maden suyu içiyorum iyi geliyor
Altin nazlitopak Canım ben de 14 haftalık hamileyim başından beri kabızlık çekiyorum bir kaç gün önce kefir kullanmaya başladım severek içiyorum doğru düzgün bir şeyler yiyemedigim için de kefir çok iyi geldi