Derinnmom umrumdadegil ben basından beri alaturkaya gidiyorum çok çok zor ama belki normal doğuma faydası olur diye bırakmadım valla. Esim hep diyor gitme klozete otur felan ama alaturkaya devam 🤣
umrumdadegil Derinnmom ben çömelince kalkamıyorum ordan çok zorlanıyorum bir de bugün de gittim alttan çok fena ağrım oldu dedim dha da gitmem🤣 ördek yürüyüşü yapacaktım güya yarın ama bilmiyorum nasıl yaparîm😂
Derinnmom Sadelim bende baya vardı bitti dedi doktor acaba tekrar mı oldum? Bi de doktora söyledim ağrılarım var diye o da normal dedi
Sadelim Derinnmom olabilir bı tahlil iste ağrıları anlatırken enfeksiyon vardı acaba tekrarlamis olabilir mi diye sorarsın yada sağlık ocağı yakınsa yarın git hemen tahlil yaptır yoksa için rahatlar varsa doktorunla bı gorusursun
Derinnmom umrumdadegil o da çok zor offf yok mu böyle uzanarak yapabileceğimiz kolay bi hareket djdkxnnzx
umrumdadegil Derinnmom aşko 30. Haftadan beri uzana uzana bi hal oldum zaten 😂 mecbur yapacağız artık yapcak bişey yok😂 senle aynı gidiyoruz hangimiz önce doğuracak acaba ya😂
Derinnmom umrumdadegil banada ablam söyledi 🤣 özelde ki de bana demisti ki gece bile doğum olursa ben gelicem diye (ee para var tabiii)
LamiyaCetinkaya Kızlar size egzersiz önereyim, yerleri silmek zaten baya etkili oluyor ama.. mandallari yerlere dökün ve tek tek çömelip toplayın. Oğlumun oyuncaklarını toplarken keşfettim 😂😂