bus_ tabi ki hurafe. Ana rahmine düştüğü andan itibaren ömrü yazılmış onun böyle bişi olabilir mi hiç 😊 benim de son 26 günüm kaldı doğumuma. Doğumdan 1 gün önce gidip hem biraz kestirip hem de örgü yaptırıcam ki hastanede 2 gün rahat ediyim bi de saç düşünmiyim 😊