TerapistAnne Kızlar 38+2 deyim gece o kadar sancım geldi ki sabaha ya da akşamına doğururum diyordum. İshal kusma falan da oldu. Kalktım duşa girdim çıktım, bacaklarım da halsizlik var vücudumda da fakat kasılmalar gitti. Sizde böyle oldu mu hiç ?
asel_asl TerapistAnne 33 haftalık hamileyim benim de genelde gece sancılarım oluyor nedenini bilmiyorum 💁🏻♀️ kasılma ve sancı oluyor kalkıp oturuyorum öylece bekliyorum