Hormonlardan dolayı böyle düşünüyorsun. İnsan bir garipsiyor . Özellikle de sonlara yakın. Neden bu kadar çabuk, baka bilecekmiyim, evliliğim nasıl etkilenir filan diye. Hepsi yolunu buluyor merak etme. Biraz zor bir süreç biz kadınlar için. Ama bebeğini gördükce, gülüşünü gördükce, kucağına aldıkca iyi ki diyeceksin emin ol. Bu günlerin tadınl çıkar insan o hamileliği bile özlüyor