Rmysa57 karnıma masaj yapıyorum yuvarlak hareketlerle birde yana doğru yatıp bacaklarımı karnıma doğru çekiyorum. Oda geçmezse tuvalete gidip (bizim tuvaletlerin hepsi klozet) ayaklarımın altına basamak koyup bekliyorum. Ayaklarım ve ellerim sürekli üşüyor bende kansızlık var muhtemelen o yüzden oluyor. Birde süt içtiğimde kıvranıyorum süt içmiyorum artık malesef. Yemeklerinizi yaparken de biraz kimyon atın çok rahatlatıyor