Kızlar çok merak ediyorum özellikle birkaç gündür günde 1-2 keredir aynı şeyi yaşıyorum. Bu hıçkırma değil hıçkırmayı ayırt edebiliyorum. Sanki bunda çocuk titreşimli bir telefon gibi anlık karnımda titriyor aynı şeyi yaşayan var mı içinizde doktorunuz bunun hakkında bir şey dedi mi kontrolüme daha 2 gün var size sormak istedim ? Bu arada 36+3. Haftadayız.