Aysenur-yakarer28 Haftamdayım rahim ağzı yetmezliği sebebinden dolayı ve bebeğimin çok aşağıda olmasından dolayı pesser halka taktırdım ayağa kalktığım zaman çok fazla kasık ağrısı oluyor ve de pesser halka taktırıpta doğuma kadar giden anneler var mı aranızda