Kızlar dün gece nişanım geldi hem kahverengi hem kanlıydı . Doktorum sancıyı bekleyelim dedi nasipse önce normal doğum denemek istiyorum. 24 saat olacak sancım yok suyum da gelmedi . Acaba nişan geldikden ne zaman sonra doğum başlıyor . 37+4 deyim ama 1 hafta önden gidiyorduk ultrason da 38+5 im