Kızlar ben 13 kasımda kürtaj oldum 2 adet gördüm sonra korunmadım adetim 2 gün gecikti test yapmaya korkuyorum açıkcası bir kaç gündür çok sık sık idrara çıkıyorum ve hafif akıntım var ve bugün alttan ara ara yanma hissi oluyor acaba hamilemiyim ? Aranızda böyle olup hamile olan var mı?