Kızlar merhaba, 35.haftamdayım mide yanmam asla geçmiyor. Gaviscon kullanıyordum rennie duo şurup verdi doktorum ama hiç etki etmiyor. Yememe dikkat ediyorum, yoğurt süt tüketiyorum ama hiç faydası yok uykusuzum günlerdir. Daha etkili ilaç kullanan tavsiyesi olan var mıdır