Çok alınganım hormonlardan sanırım ama hep mi böyle denk geliyor şimdi burda yazdıklarım bana cevap vermiyor diye sinir oluyorum kimse beni takmıyor başlık açıyorum kimse yazmıyor başkalarına herkes seferber oluyor nefret ediyorum buna da yazmayın bu sefer ben cevap vermeyeceğim