Arkadaşlar bu benim üçüncü gebeliğim ve 9 haftalık hamileyim malum salgın dönemindeyiz ve burası deprem bölgesi olarak vahim durumda galiba bende salgına yakalandım şu son 3 gündür sürekli baş dönmesi ve baygınlık yaşıyorum sürekli tansiyonum düşüyor ayaga kalkamaz hale geldim doktora acile gidiyorum fakat dedigim gibi Maraş depreminden sonra Maraş da düzgün doktor kalmadı ve özeller çok pahalı benim gibi bir durum yaşayan anneler varmı??