25 Ocak perşembe günü 2. Sezeryan için gün aldım. Sabah 7.30da hastahanede oldum bir önceki gün doktoruma ilk beni alır mısınız dedim beklersem panik olurum diye. Aslında ilk beni alacaktı ama acil hastalar geldi. İlk sezeryanım genel anestezi olduğu için bu cok farklı bir deneyim korku panik heyecan hepsi bir aradaydı. Derken birden geldiler beni almaya ameliyathanenin kapısında eşimle sarıldık ağlar gibi oldum. Derken bekleme odasına aldılar. Anestezi doktoru geldi . Burdan okuduğum hikayeler iğne acısız idi ona odakladım kendimi üç sefer denedi kasma kendini korkma dedi korkmuyorum dedim acımıyo kızlar üç kere uğraştı 4de oldu gram panik olmadım. Sonra yatırdılar beni üstmü örtmeye başladılar bacaklarım uyuştu. Herşey bir anda oldu. Benim midem bulandı bir
İlaç yaptılar geçti. O arada dedim ben korkmaya başladım beni bayıltın meğer ameliyat başladı dur dediler bebeğini gör uyutalım dedim ameliyat başladımı evettt ay dedim o zaman devam uyumak istemiyorum 😂😂 oğlumu yanağıma koydular dikiş uzun sürdü sıkıldım sadece.kızlar cidden ikinci sezeryan daha kolay ilkine göre daha çabuk kalktım yürüdüm desteksiz üç gün ilkin de eşimle yürürdüm bunda tek başına yürüdüm . Devlette olduğum için cok ağrı kesici yapmıyorlar devlette olacaklar muhakkak iğne yapmalarını istesinler. Gazınız hemen çıksın istiyorsanız yanınıza rezene alık demleyin için çıksın. Allah hepinizi bir nefeste kurtarsın