Kızlar 3 gündür oğlum (2yaş) hasta diye antibiyotik tedavisine başladık ilk günden itibaren alnitibiyotigi dolaba koymadım daha doğrusu asla aklıma gelmedi eczanecide dolaba koyun demişti 😭.. oğlum hala iyileşmedi ama etkisi mi kaybetti ilaç ? Veya çocuğa bir zararı olur mu bundan sonra vermem ama 3 gündür sabah akşam veriyorum😭