_Hulya7106 Kızlar din dik durunca yada ayakta karnımın üst boşluğu üst kısmı bi agrı oluyor nasıl tarif etsem bilemedim kramp mı bu acaba 29+6 yız normal mi yaşayan var mı bu ağrıyı dik duramıyorum yürürken falan agrı hissi oluyor ya