_dogus123 yenidenanne34 hayırlısı olsun ne diyelim 😔 adetim 10 gün gecikti kan verdim çıkmadı test yaptım gene çıkmadı acaba neden adet olamiyorum
_dogus123 nurhuma17 hayırlısı olsun ne diyelim 😔 adetim 10 gün gecikti kan verdim çıkmadı test yaptım gene çıkmadı acaba neden adet olamiyorum
yenidenanne34 _dogus123 bazen olabiliyor stres hava değişimi etkiliyor istersen bi kadin hastalıklarına randevu alıp git canım belki ilac vs verir
Gamze_dn _dogus123 kanda 10 gunu gecincee cikmazsa bir doktora gorunun belki hormonlardan belki troitlerden kaynaklidir
nurhuma17 _dogus123 stres yapmayın akışına bırak tabiki takip et ama çok takma Rabbım en kısa sürede kucaginizi doldursun inşallah