keremtahamom_ Çok kötü boğaz enfeksiyonu oldum dün acile gittik vitamin ve parol serumu yaptı eve de parol ve boğaz spreyi verdi kullanıyorum sıcak şeyler içiyorum meyve yiyorum ama yine de geçmedi hala bebeğimi etkiler mi hastalık diye korkuyorum
Babyumyy keremtahamom_ Çok geçmiş olsun umarım geçmiştir aynı şikayetten muzdaribim benimki de geçmiyor geçiyor gibi oluyor tekrar nüksediyor dr ilaç da yazmıyor bana yazmadılar doğal yollarla da hafifletebiliyorum ama geçmiyor balgamdan çok rahatsızım enfeksiyon geçmediği için sürekli balgam oluşuyor 😞
keremtahamom_ Babyumyy çok teşekkür ederim bende de uzun süre balgam yaptı daha yeni bitti Allah şifa versin herkese inşallah sana da çok geçmiş olsun🌸