mrp2023 Miumiu05 geç döllenmeyse çıkmıyor canım bence adet gecikmesinden sonraki 1-2 gün içinde vermelisin
mervemurat16 Miumiu05 bence regl geçince yapın varsada çıkmayabilir geç döllenme olabilir erken gebelik testi yapın derim öncesinde
Hulyaerol Bende adete 6 gün kala yaptim kaset test silik ikinci çizgi hemen çıktı bu sabah yine yaptım 5 gün kaldı beklenen adete sabahki biraz daha belirgin çıktı bat 2 Şubat ben 5 Şubat’ta kan vermeyi düşünüyorum 😊
Miumiu05 Hulyaerol benimde bat 2 şubat gösteriyo ama biraz heycan yaptım bu ay klomen kullanmıştım umutlandım o yüzden erken versem çıkar belki diye düşündüm
Hulyaerol Miumiu05 Rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah 🤲🙂 yarın kan verin inşallah güzel haberler alırız
Miumiu05 Kızlar dün gece yaptım bunu ssdece ikinci çizginin çıkma yerinde hafif bir yansıma görünüyo bilmiyorum tereddütte kaldım sizin düşünceleriniz ne sizce var ama değerim düşük olduğu için mi öyle duruyo yoksa yok mu
Hulyaerol YesimAykut erken gebelik testini nedense ben sewmedim bundan önceki gebeliğimde erken freely Marka gebelik testi yapmıştım onda hiç bişi çıkmamıştı silik dahi yoktu iki gün sonra kaset testte çıkmıştı hamilelik
YesimAykut Hulyaerol anladım canım, ben kullanıyorum sıkıntı olmadı hiç, gebe olduğumu erken gebelikte görüşmüştüm aşılama sonrası 11.günde🤗
Baharygt Yardımcı olabilir misiniz acaba 5 ve 5 üstü gebelik sayiliyor deniliyor acaba varmdir gebelik
Gamze_dn Havvili benimde bugun 7. Gunum test yaptim belli belirsiz bir silik cikti bundan 3 gun oncede kan verdim negatif bilmiyom dusunceler doldu kafama
Baharygt Benim daha henüz adet günüm gelmedidi ama kasık ve bel ağrım var bugün kan testi verdim 5.00 çıktı