Merhaba benimde geçti reglim 2 gün ama en son reglimde sadece 1gun kahverengi lekelenme vardı varmıdır sizde bunu daha önce yaşayan oldu mu çok istiyorum olsun inşallah vardır test yapmaya korkuyorum şuan yine olmazsa eğer piskolojikmen iyi olmuyorum