Nur7536 Kızlar enfeksiyon geçiyorum son ayındayım antibiyotik kullandım ama tam geçmedi gibi nioli yağı sakıncalı olur mu acaba gebelikte kullanmak kullanan var mı sürekli de antibiyotik içmek istemiyorum
nilayolcay Nur7536 bende kullanıyorum doktorum herhangi bir sakıncası yok dedi bir de duş aldıktan sonra peçeteye bir kaç damla damlatıp vajinanızı onunla siledebilirsiniz 🤗 ama kullanmadan önce bileğinize damlatın alerjinizin olup olmamasına bakın
Esraeva Nur7536 ay bende aynı durumdayım geçen hafta munorol verdi ama geçmedi bende şimdi nioli yağı sipariş verdim son haftadayım.
Nur7536 kubrakta bazı doktorlar sakıncası yok diyor bazıları kullanmayın diyor ama antibiyotik kadar zararlı değildir herhalde diye düşünüyorum
Merfakts Bana gebeliğimin başında doktorum önermişti ara ara kullanıyorum bir zararı yok hatta normalde de kullanılmasını öneriyorlar
Nur7536 Merfakts teşekkür ederim canım bende kullanmaya başlıcam çünkü git gide enfeksiyon ilerliyor ilaçtansa o daha mantıklı geliyor
Merfakts Nur7536 çok ilerlediyse tek başına yetmeyebilir yine doktorunuza mutlaka söyleyin ama faydası olacaktır başlangıçlardaysa ☺️
imtihan123 Bende kullanıyorum cok şükür sıkıntı olmadı. Dut kurusu kaynatıp suyunu için enfeksiyon için birebir
aysegullerg Nur7536 bende kullanıyorum kaşıntı yaşadığım an hemen iyi geliyor kızıma bile kullanıyorum kreşe gidiyor diye