Melekdrmzn Kzılar sabah 5 den beri ağrılarım var aralıklı bu saat oldu hala geçmedi hastaneye gittim açılma 1 cm sancı var ama açılma yok eve gönderdiler daha ne kadar beklemeliyim 39 haftalığız
biranne_ikibebek Melekdrmzn Benim ilk doğumumda 40+2 iken gece 2cm açıklık ile yatışım yapılmıştı o gece hiçbir şey olmadı sabah baktılar hala açıklık aynı suni verdiler 40+3te 16.30da doğum yaptım
biranne_ikibebek Melekdrmzn Takip et sancılarını günlük ped tak nişanın gelebilir gelirse net anlarsın en azından pedinden. Benim nişanım gelmişti ondan sonra gittik hastaneye suyum falan evde gelmedi yatışım yapılınca da gelmedi suni sancı çekerken suyum gelmişti. Sen devamlı kendini kontrol et yine canım
biranne_ikibebek Melekdrmzn İnşallah kolaylıkla ve sağlıklı bir şekilde doğumun gerçekleşir Allah sağlıkla bebeğini kucağına almayı nasip etsin 🙏
sakinanneee3 Melekdrmzn sancıların iyi dogum açılmanın ilerlemesiyle alakalı Rabbim kolay dogum nasip etsin Saglıkla alın kucagınıza
Melekdrmzn sakinanneee3 sakinanneee3 açılma olmuyor sanırım 1 haftadır sancım gözüküyor bugün hissetmeye başladım daha