Kızlar 7 haftalık gebeyim hamile olduğumu öğrendiğimden beri gögüslerim dolgun ve acıyordu. Bugün biraz üzüntü yaşadım ondan sonra gögüslerimdeki o acı gitti gibi aradada oluyordu öyle ama geri acımaya başlıyordu endişe etmelimiyim doktora gidecek bir yerde değilim en yakın hastane 1,5 saat uzaklıkta. Yorumlarınıza muhtacım kızlar 😕