Tecrubesizaile Kızlar 36 haftalık olduk neredeyse ama ayağımdaki ağrı yüzünden yürüyemez hatta yatamaz hale geldim böyle bi durum yaşayıp birşeyler kullanan varmı magnezyum dışında