Merhaba bu sabah kendimi çok yorgun uykusuz ve davul gibi hissediyorum. Sabah 11 de uyanmama rağmen az önce yine 2 saat uyumuşum. Tabi eşim oğluma baktığı için rahat uyudum. Doktor 12 şubat yine göreyim dedi. Sonra 2 hafta sonra gel diyecek. Mart 10 yada en geç 15 i alacağım dedi. Bebek aşağıdaymış magnezyumu sakın içmeyi unutma hem sabah iç hem de akşam dedi. Ben gerildim de galiba zaman daralıyor temizlik yapmayacaksın erken doğumu tetiklersin dinlen dedi. İşin içinden çıkamadığım zamanlar genelde uyuyorum stresten