Bhyshn bence kimseye bir şey deme kuzum herkesin herşeye yorumu var çünkü sen kendini rahat hissetmediğin zaman en iyisi doktora gitmek , doktora git bebeğini gör için rahatlar 🌸 ben hiç kimseye bir şey söylemiyorum başıma bir şey gelince doktoruma mesaj atıyorum ya da randevu alıp gidiyorum