Mehmetabay0990 sadece 22 ve 24 ünde aynı yerde verdim diğerleri farklı hastane. Esimin görevinden dolayı siirtte yasıyorum. Doktor sıkıntısı var orada. İlk iki kani orada verdim. Doktor bulmakta zorlanınca ankaraya geldim diğerlerini ankarada verdim. Doktor iyi seyler söylemeyince doktorumu degistirdim son kanı farkli hastanede verdim.